בניית חנות באינטרנט
שיווק ופרסום

בניית חנות באינטרנט, איך להתחיל בשביל להצליח

מכירות אונליין יכולות לייצר פוטנציאל הכנסות חסר תקדים. אך יש להביא בחשבון כי בניית חנות באינטרנט היא תהליך. ככל שהתהליך ברור לכם מראש, תוכלו לכוון יותר גבוה, ולבסס בצורה נכונה יותר את ההצלחה השיווקית.

בניית חנות באינטרנט, תוכנית תחסוך לכם כסף

הדבר הראשון שכדאי לעשות לפני בניית חנות אונליין, זה להכין תוכנית שתעזור לכם לחסוך כסף במהלך ההקמה. בניית חנות באינטרנט כאשר אתם יודעים מראש כמה דברים, תעלה לכם פחות מאשר להתחיל לבנות חנות וכל הזמן להכניס שינויים כי לא הייתם ערוכים. אז מה עושים:
1. מגדירים את ענף הפעילות של החנות.
2. מגדירים מה המוצרים שרוצים למכור.
3. חושבים אילו מוצרים אפשר לכלול במבצעים לשיפור מכירות (למשל בנאדלים).
4. אפיון החנות – הסעיף הזה חשוב כל כך, שנרצה להרחיב טיפה בעניין.

מהו אפיון של חנות דיגיטלית

באפיון החנות מקפידים לפרט בצורה מסודרת, לפני בניית אתר החנות, היבטים תפעוליים, שיווקיים וטכניים. צריך להיות ברור מראש מיהו קהל היעד ומאפיינים סוציואקונומיים או מאפייני גולשים. מאפיינים את צרכי הגולשים, על מנת להעניק להם חווית גלישה אופטימלית, אך כזאת שמסיימת ברכישה. במילים אחרון, אפיון נועד להביא לחנות אחוזי המרה גבוהים יותר. בנוסף, האפיון נועד להפוך קונים מזדמנים ללקוחות קבועים.

מה צריך לדעת על עיצוב החנות

בניית חנות באינטרנט יכולה להתבסס על שני סוגים של עיצוב. ניתן לבחור באפשרות הזולה והבסיסית או באפשרות שנותנת לחנות אופי אישי. לבעלי תקציב נמוך, עיצוב מוכן מראש מבוסס על תבניות מוכנות. הבעיה היא שהתבניות הללו יוצרות אתרים גנריים ולאחר מכן ישנו קושי לשכלל את האתר ולשנות דברים נדרשים עם הזמן.
עיצוב מותאם אישית מבוסס על גישה שאת האתר מעצבים לאור האפיון שהוגדר, כך שיתקבל אתר יחיד במינו, לא כזה שדומה לרבים אחרים. ניתן לבחור בדרך הביניים – עיצוב על סמך תבנית, עם התאמות מסוימות. בעיצוב, חשוב לתת דגש על עמוד בית מיוחד, מושקע ומרהיב. כמו חלון ראווה יפה, זה דבר שמושך לקוחות להיכנס. כמו כן, הקפידו שהעיצוב לא יבוא על חשבון מהירות גלישה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן